گفت‌وگو با کارگردان نمایش «مای نیم ایز سرگرمی»

فرزاد روایی: پانتومیمِ قابل‌فهم، کودک درون مخاطب را زنده می‌کند
گفت‌وگو با کارگردان نمایش «مای نیم ایز سرگرمی»

فرزاد روایی: پانتومیمِ قابل‌فهم، کودک درون مخاطب را زنده می‌کند

کارگردان نمایش «مای نیم ایز سرگرمی» معتقد است پانتومیم باید برای مخاطب قابل‌فهم همراه با سرگرمی باشد تا بتواند کودک درون او را زنده کند، در غیر این صورت مخاطب آن را ...

گفت‌و‌گو با علی عباسی، کارگردان حاضر در جشنواره پانتومیم زنجان

وقتی فردوسی و شکسپیر هم را ملاقات می‌کنند
گفت‌و‌گو با علی عباسی، کارگردان حاضر در جشنواره پانتومیم زنجان

وقتی فردوسی و شکسپیر هم را ملاقات می‌کنند

علی عباسی، کارگردان نمایش «سوگ فریدون در سرزمین لیر شاه»، این اثر را تلفیقی از داستان فریدون و سه پسرش در اشعار فردوسی با ماجرای لیر و سه دخترش در نمایشنامه ویلیام ...

در نخستین کارگاه جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان مطرح شد

استفاده سلیقه‌ای از موسیقی بومی در نمایش‌ آسیب‌زننده است
در نخستین کارگاه جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان مطرح شد

استفاده سلیقه‌ای از موسیقی بومی در نمایش‌ آسیب‌زننده است

کیارش میرمحمدرضایی، مدرس موسیقی و آهنگساز فعال در حوزه هنرهای نمایشی  با بیان این‌که موسیقی می‌تواند بیان‌کننده هویت فردی و یا اجتماعی انسان‌ها باشد، گفت ...

سلمان شفیعی، کارگردان نمایش «کاغذ کثیف»:

جشنواره، هنرمندان بیشتری را تشویق می‌کند تا پانتومیم کار کنند
سلمان شفیعی، کارگردان نمایش «کاغذ کثیف»:

جشنواره، هنرمندان بیشتری را تشویق می‌کند تا پانتومیم کار کنند

سلمان شفیعی، کارگردان نمایش «کاغذ کثیف»، باور دارد صرف برگزاری جشنواره پانتومیم زنجان، باعث خواهد شد هنرمندان بیشتری در عرصه نمایش، تشویق شوند تا پانتومیم هم کار ...

در گفت‌وگو با پوریا رضایی، کارگردان نمایش «ما دلقک نیستیم» مطرح شد

بیراهه رفتن تئاتر کشور و فراموشی هنرهای اجرایی چون پانتومیم
در گفت‌وگو با پوریا رضایی، کارگردان نمایش «ما دلقک نیستیم» مطرح شد

بیراهه رفتن تئاتر کشور و فراموشی هنرهای اجرایی چون پانتومیم

پوریا رضایی، کارگردان «ما دلقک نیستیم» که قرار است در جشنواره پانتومیم زنجان اجرا شود، اعتقاد دارد جریان عمومی تئاتر کشور در چند سال گذشته به بیراهه رفته است و باعث ...