در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه منتشر شد

جدول اجراهای سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان

۶ نمایش از ۴ شهرستان استان زنجان طی ۳ روز در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، از سوی دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان، جدول زمانبندی اجراهای این جشنواره منتشر شد.

بر اساس این جدول ساعت 10:30 روز سه شنبه مورخ 1401/09/01  نمایش «شاعری که دیوانه شد» به نویسندگی مژده حقیقت و کارگردانی محمد رستمی از شهرستان خدابنده در محل پلاتو ماندگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) به روی صحنه می رود. 

ساعت15:30 همان روز نمایش «آخر بازی» به نویسندگی حسین رضایی و کارگردانی احمد رحمانی از شهرستان ابهر در محل پلاتو ماندگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) اجرا می شود.

ساعت 18 اجرای نمایش «کوری» به نویسندگی بهزاد سیفی و کارگردانی جعفر کریمی از شهرستان خدابنده در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) پایان بخش اجراهای روز نخست جشنواره خواهد بود.

روز دوم این جشنواره ساعت 10:30 روز چهارشنبه مورخ 1401/09/02 با اجرای نمایش «عاشقانه زندگی کن» به نویسندگی و کارگردانی امید کردلو از شهرستان خرمدره در محل پلاتو ماندگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) شروع کننده اجراهای روز دوم جشنواره خواهد بود.

ساعت 15:30 نمایش «عاشقانه های بازمانده از یک جنایت جنگی» به نویسندگی سید مجید موسوی و کارگردانی داود نجفی از شهرستان خرمدره در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) به روی صحنه خواهد رفت.

و در نهایت ساعت 18 اجرای نمایش «کلوپ درمان (خیر نبینی سعیده)» به نویسندگی فرهاد نقدعلی و کارگردانی اصغر محمدی از شهرستان زنجان در محل پلاتو ماندگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) پایان بخش اجراهای این دوره از جشنواره خواهد بود.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان از 1 لغایت 3 آذر ماه 1401 به دبیری امراله حسنی در زنجان برگزار خواهد شد.

 




نظرات کاربران