در حال بارگذاری ...
...

طی احکامی جداگانه از سوی دبیر جشنواره

داوران جشنواره خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان معرفی شدند

طی احکامی جداگانه از سوی دبیر جشنواره

داوران جشنواره خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان معرفی شدند

طی احکامی جداگانه از سوی دبیر جشنواره نمایشهای خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان، شهرام نوشیر، ایرج محرمی و ناصر حیدری به عنوان داوران این جشنواره انتخاب و معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، طی احکامی جداگانه از سوی اصغر حاج علی اکبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر دومین جشنواره نمایشهای خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان، شهرام نوشیر، ایرج محرمی و ناصر حیدری به عنوان داوران این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

در متن این حکم آمده است :

نظر به مراتب تخصص و تعهد جنابعالی در هنرهای نمایشی و نظر به پیشنهاد دبیر محترم اجرایی به موجب این حکم به عنوان عضو هیأت داوران دومین جشنواره نمایشهای خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان (25 الی 28 شهریور ماه 1403) منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و همکاری سایر عوامل اجرایی، در برگزاری هرچه شکوهمندتر این رویداد مهم ارزشی موفق و مؤید باشید.

گفتنی است دومین جشنواره نمایشهای خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان به دبیری اصغر حاج علی اکبری و دبیر اجرایی حسین نجفی از 25 لغایت 28 شهریور ماه 1403 در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می شود.