در حال بارگذاری ...
...

با حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

حسین نجفی دبیر اجرایی جشنواره خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان شد

با حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

حسین نجفی دبیر اجرایی جشنواره خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان شد

حسین نجفی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و طراح جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان طی حکمی از سوی اصغر حاج علی اکبری، حسین نجفی به عنوان دبیر اجرایی دومین جشنواره نمایشهای خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان انتخاب و معرفی شد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به نامه یاست محترم هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در برگزاری جشنواره های مختلف نمایشی، به موجب این حکم به عنوان دبیر اجرایی دومین جشنواره نمایش های خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان منصوب می­گردید.

امید است با استعانت از درگاه حضرت باریتعالی و هماهنگی با سایر ارگان های فرهنگی و هنری و ارکان اجرایی این جشنواره اهتمام لازم جهت برگزاری شکوهمند این رویداد ارزشی را داشته باشید. هماهنگی با نماینده این اداره کل و مؤسسه لوح زرین مانی به عنوان مؤسسه معین و نیز استفاده از لوگوی قرارگاه شهید آوینی در کلیه اقلام تبلیغاتی این جشنواره و همچنین ارسال مستندات مکتوب و مصور از روند برگزاری این جشنواره مورد انتظار خواهد بود.

 

گفتنی است دومین جشنواره نمایشهای خیابانی و صحنه ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان جزو برنامه های مصوب قرارگاه شهید آوینی است که از 25 لغایت 28 شهریور ماه 1403 در زنجان برگزار خواهد شد.