در حال بارگذاری ...
...

درخشش هنرمندان زنجانی در سومین سوگواره منطقه‌ی نی ناله

نمایش «هنگامه ای که آسمان شکافت» به کارگردانی رضا یاوری در سومین سوگواره منطقه ای نی ناله تبریز موفق به کسب مقام اول بازیگری مرد، دوم کارگردانی، تقدیر تهیه کنندگی و همچنین نمایش برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، نمایش «هنگامه ای که آسمان شکافت» در سومین سوگواره منطقه ای نی ناله در تبریز موفق به کسب مقام اول بازیگری مرد، مقام دوم کارگردانی، تقدیر تهیه کنندگی گردید و به عنوان یکی از دو نمایش صحنه ای به سوگواره ملی معرفی گردید.

این سوگواره که با هدف رونق بخشی به جریان نمایش‌های مردمی، ترویج تئاتر دینی و مذهبی، صیانت از نمایش‌های بومی و ملی، تاثیر عاشورا بر فرهنگ اسلامی ایرانی، ترویج روحیه مقاومت، ترویج نهضت قیام حسینی و تکریم حجاب و عفاف عاشورایی از یکم لغایت چهارم مرداد ماه 1403 در تبریز برگزار گردید.

در نمایش هنگامه ای که آسمان شکافت رضا یاوری به عنوان بازیگر، طراح صحنه و کارگردان حضور داشت و مصطفی جعفری به عنوان تهیه کننده، روشنا نقی لو به عنوان منشی صحنه، مائده حسنخانی به عنوان مدیر صحنه، احد رمضانلو به عنوان طراح نور، روشنا نقی لو و سیده مهنا کرمانی به عنوان طراحان لباس، علی رضایی راد به عنوان انتخاب و پخش موسیقی و افکت و امیررضا مرادی به عنوان طراح پوستر و بروشور از دیگر عوامل این نمایش بودند.

گفتنی است نمایش «هنگامه ای که آسمان شکافت» کاری از گروه نمایشی آنودیای زنجان جزو کارهای فاخر تولید سال 1403  و از کارهای حمایت شده در طرح شهید آوینی است.