در حال بارگذاری ...
...

هیئت مدیره و بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان انتخاب شدند

با رای اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان ۵ نفر به عنوان هیئت مدیره، دو نفر به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس اصلی انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان به مدت ۲ سال انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، جلسه مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان، دوشنبه مورخ 4 تیر، تشکیل شد.

این جلسه با حضور دکتر قاسمی معاون هنری و سینمایی به عنوان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، وحید لک به عنوان معاون امور استان‌ها و نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران و تعداد 52 عضو از مجموع 100 عضو انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان تشکیل شد.

در ابتدای نشست، دکتر حاج علی اکبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سخنان کوتاهی برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان را به فال نیک گرفت. در ادامه برنامه دکتر قاسمی معاون هنری و سینمایی و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با عرض خیر مقدم به حاضرین، به بیان دستور جلسه پرداخت و سپس با آراء اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن برگزار  و اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن برای مدت 2 سال به شرح زیر انتخاب شدند:

۱- علی امین زاده

۲- حسین نجفی

۳- امیررضا مرادی

۴- امیر رجبی

۵- اصغر شعبانی

اعضای علی البدل هیات مدیره :

۱-  محبوبه نوری 

۲-  جعفر کریمی

بازرس اصلی:  حمیدرضا قزلباش

گفتنی است استان زنجان نوزدهمین استان کشور است که با ساز و کار مشخص شده در اساسنامه جدید، انتخابات انجمن هنرهای نمایشی در آن انجام شده‌است.