در حال بارگذاری ...

آخرین مهلت کاندیداتوری هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی زنجان اعلام شد

از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین زمان عضویت در مجمع عمومی و کاندیداتوری هیئت مدیره انجمن انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان سوم اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان سوم اسفند ماه 1402 به عنوان آخرین مهلت عضویت در مجمع عمومی و کاندیداتوری هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان اعلام شد.

با توجه به مشخص شدن اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان، آن دسته از اعضا که بر اساس ماده 23 اساسنامه شرایط لازم را برای کاندیداتوری هیأت مدیره دارند می توانند با تکمیل فرم، درخواست خود را در شهرستانها به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها و در زنجان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان (کارشناس هنری-تئاتر) تحویل نمایند.

بر اساس ماده 23 اساسنامه انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان شرایط هیأت مدیره به شرح زیر است:

1- تابعیت جمهوری اسلامی

2- نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر به تایید مراجع ذی ربط و برخورداری از حسن شهرت

3- محجور نبودن و عدم ورشکستگی به تقلب و تقصیر

4- دارا بودن 27 سال سن

5- صلاحیت علمی و تخصصی یا تجارب کافی متناسب با فعالیت انجمن

6- انجام خدمت وظیفه عمومی یا ارائه برگ معافیت دائم برای آقایان

7- داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا معادل آن به تشخیص مراجع ذی ربط.

متقاضیان کاندیداتوری در هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان علاوه بر احراز شرایط فوق و تکمیل فرم باید اسنادی در خصوص محل سکونت خود از قبیل سند، قولنامه و اجاره نامه را همراه مدارک دیگر تحویل نمایند. 

همچنین بر اساس فرصتی که برای آخرین بار به متقاضیان عضویت در انجمن تا تاریخ سوم اسفند ماه داده می‌شود، می توانند با مطالعه فراخوان و تکمیل فرم عضویت مستندات خود را برای بررسی ارائه نمایند.




نظرات کاربران