در حال بارگذاری ...
در چهارهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) رقم خورد

اجرای سه نمایش از استان زنجان

دو نمایش صحنه‌ای «عروس کارون» به نویسندگی و کارگردانی رضا یاوری و «عاشقانه‌های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به کارگردانی داود نجفی در بخش صحنه ای و نمایش «فرکانس» به کارگردانی حمید اسدبیگی در بخش خیابانی چهاردهمین جشنواره سراسری بسیج (سودای عشق) اجرا شدند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، چهاردهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج (سودای عشق) به دبیری سعید نجفیان و همت سازمان بسیج هنرمندان از بیستم لغایت بیست و چهارم دی ماه در مشهد در حال برگزاری است.

ساعت 10 صبح روز پنج شنبه بیست و یکم دی ماه 1402  نمایش «عروس کارون» به نویسندگی رضا یاوری بر اساس نمایشنامه «ماه مهر از سال شصت» نوشته محمدباقر نباتی مقدم و کارگردانی رضا یاوری در محل پردیس مستقل مشهد به روی صحنه رفت.در این نمایش رضا یاوری، علی رضایی راد، نسرین احمدخانی، امیررضا مرادی و سپهر حسنی به عنوان بازیگر حضور داشتند و سیما غنی لو به عنوان منشی صحنه و انتخاب و پخش موسیقی و افکت، رضا یاوری به عنوان طراح صحنه و لباس، احد رمضانلو به عنوان طراح نور، امیررضا مرادی به عنوان طراح پوستر و بروشور، روشنا تقی لو و محمد توکلی به عنوان طراح گریم از دیگر عوامل نمایش بودند.

ساعت 12 همان روز نمایش «عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به کارگردانی داود نجفی به عنوان دومین کار استان زنجان در این جشنواره در محل سالن استاد نوری حوزه هنری مشهد به روی صحنه رفت.

در این نمایش ناهید پیوندی، حمید اسدبیگی و  سید مهدی حسینی به عنوان بازیگر حضور داشتند و داود نجفی به عنوان طراح صحنه و نور ، جواد حاج حسینی به عنوان دستیار صحنه، ماهورا نجفی به عنوان منشی صحنه و ناهید پیوندی به عنوان طراح گریم و لباس از عوامل این نمایش بودند.

ساعت 11 روز جمعه بیست و دوم دی ماه 1402 نمایش خیابانی «فرکانس» به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی حمید اسدبیگی به عنوان سومین کار  از استان زنجان در این جشنواره اجرا شد.در این نمایش حمید اسدبیگی و سید مهدی حسینی به عنوان بازیگر حضور داشتند و جواد حاج حسینی به عنوان افکتور از عوامل این نمایش بود.

چهاردهمین جشنواره سراسری بسیج (سودای عشق) روز یکشنبه بیست و چهارم دی ماه با برگزاری مراسم اختتامیه برگزیدگان خود را خواهد شناخت.




مطالب مرتبط

در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) رقم خورد

درخشش هنرمندان هنرهای نمایشی زنجانی
در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) رقم خورد

درخشش هنرمندان هنرهای نمایشی زنجانی

در آیین اختتامیه این رویداد رضا یاوری و علی رضایی راد بازیگران مرد نمایش «عروس کارون» شایسته تقدیر شناخته شدند و نسرین احمدخانی بازیگر زن همین نمایش موفق به دریافت جایزه دوم بازیگری زن این جشنواره شد.

|

نظرات کاربران