در حال بارگذاری ...

هنرمندان زنجانی سه جایزه از جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند به خانه بردند

در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای سهند، هنرمندان زنجانی سه جایزه دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای سهند، با حضور 8 استان آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان و همدان از 17 لغایت 20 دی ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی هنری تربیت (تئاتر شهر تبریز) برگزار شد که طی آن 11 کار خیابانی و 18 کار صحنه ای طی سه روز به رقابت پرداختند.

استان زنجان با دو کار صحنه‌ای «مرثیه ای برای کلمات» به نویسندگی و کارگردانی سجاد انصاری از گروه بهانه و نمایش «لابیرنت» به کارگردانی اصغر محمدی از گروه ساحل در بخش صحنه ای این رقابت ها حضور داشت که نمایش «لابیرنت» ساعت 13 روز یکشنبه 17 دی در محل پلاتوصادقی و نمایش «مرثیه ای برای کلمات» ساعت 20 همان روز در همان پلاتو به روی صحنه رفت.

در آیین اختتامیه این رویداد که روز چهارشنبه بیستم دی ماه سال جاری در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز برگزار گردید نرگس شفیعی موفق به کسب جایزه تقدیر بازیگری برای بازی در نمایش «لابیرنت»، مجتبی مسعودی عنوان سوم طراحی صحنه به خاطر طراحی صحنه نمایش «لابیرنت» و میثم چالویی موفق به دریافت جایزه سوم بازیگری مرد برای بازی در نمایش «مرثیه ای برای کلمات» شد.

در نهایت سه نمایش صحنه ای «کاپوتاژ» به کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین «در آغوشم آب خاک خون» به کارگردانی امیر حامد از گیلان و «۱۳۲۰» به کارگردانی یوسف دادجو از اردبیل توانستند به جشنواره بین المللی فجر راه یابند.




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است

محمدمهدی اسماعیلی در سفر به زنجان و در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر این شهر، از اختصاص بودجه 80 میلیارد تومانی برای ساخت تئاتر شهر زنجان خبر داد و خواستار تکمیل هر چه زودتر این پروژه شد.

|

نظرات کاربران