در حال بارگذاری ...

نمایش «ماهدونه خانم و اردک عجول» در زنجان به صحنه رفت

نمایش «ماهدونه خانم و اردک عجول» به کارگردانی نسرین محمدی، در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان زنجان، نمایش «ماهدونه خانم و اردک عجول» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدی، کاری از گروه نمایشی ساحل زنجان، در دو دوره، از 5 تا 10 آبان و از 15 تا بیستم همین ماه، در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) به صحنه رفت.

در این نمایش، حسین پیری‌نژاد، حدیث ابوالحسنی، مجتبی مسعودی، حدیث همتی، زهرا انصاری، محمدحسین پیری‌نژاد، رقیه محمدی، زینب رفیعی‌بار، نسرین محمدی، زری کرمی، مهرا کریمی و طها شامی به عنوان بازیگر حضور داشتند.

زری کرمی (دستیار کارگردان و طراح لباس)، نسرین محمدی (طراح صحنه)، لیلا انصاری (منشی صحنه)، ربابه رحیمی (دوخت لباس)، سعید قاسمی (آهنگساز)، رویا کرمی (انتخاب صدا)، مجتبی مسعودی (سازنده دکور)، شهرام عباسی و مسعود پاکتی (برنامه‌ریزی و هماهنگی)، فائزه خلفی (طراح گریم) و داتیس کفشچی (نوازنده تنبک) از دیگر عوامل نمایش «ماهدونه خانم و اردک عجول» بودند.

این نمایش با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان و انجمن هنرهای نمایشی استان تولید شده و به صحنه رفته بود.




مطالب مرتبط

با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است
با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها برای سومین دوره این رویداد تئاتری انجام شده و امید است شهر زنجان در مهر 1403، میزبان آثاری بیشتر از هنرمندان خارجی باشد.

|

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

در آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، دو نمایش صحنه‌ای «مرثیه‌ای برای کلمات» به کارگردانی سجاد انصاری و «لابیرنت» به کارگردانی اصغر محمدی از شهرستان زنجان به جشنواره مناطق فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران