در حال بارگذاری ...

درخشش نمایش «ماندالا» در ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی تبریزیم

نمایش «ماندالا» به طراحی و نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی مشترک فرشته جعفری و مهدی روزبهانی که از زنجان در ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی تبریزیم حضور داشت علاوه بر کسب بهترین طراحی لباس و تقدیر طراحی فضا و تقدیر بازیگری کودک در دو رشته بهترین طرح و ایده و بهترین موسیقی نیز کاندیدا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان نمایش گروه نمایشی پوپک زنجان با نمایش«ماندالا» به طراحی و نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی مشترک فرشته جعفری و مهدی روزبهانی در دومین حضور خود در جشنواره های تئاتری پس از جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان، به عنوان نماینده زنجان در ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی تبریزیم (۵ الی ۷ آبان ۱۴۰۲- تبریز) حاضر شد.

این گروه در مدت حضور خود در این جشنواره ۴ اجرا داشت که ۲ اجرای آن در محوطه ائل گولی و یک اجرا در باغ شمال و یک اجرا در منطقه تربیت تبریز بود.

در این نمایش فرشته جعفری، مهدی روزبهانی و رقیه محمدی به عنوان بازیگر حضور داشتند و مهدی روزبهانی به عنوان طراح فضا، فائزه خلفی به عنوان طراح گریم،فرشته جعفری به عنوان طراح لباس و طراح پوستر و بروشور و مریم بهادری، کبری استجلو و مریم یارمحمدی به عنوان دوخت و تامین لباس از دیگر عوامل این نمایش بودند.

آیین اختتامیه این جشنواره در ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه هفتم آبان ماه در محل تالار اندیشه سازمان سیما منظر شهرداری تبریز برگزار شد و برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره معرفی شدند.

نمایش ماندالا در رشته های زیر کاندیدای دریافت جایزه بود :

- کاندیدای بهترین طراحی لباس برای فرشته جعفری

- کاندیدای بهترین طرح و ایده : آرزو بهرامی

- کاندیدای بهترین طراحی فضا برای مهدی روزبهانی

- کاندیدای بهترین موسیقی برای آرین محمدی و سما حمزه لوئی نژاد

که نهایتا  رقیه محمدی توانست تقدیر بازیگری کودک،مهدی روزبهانی توانست تقدیر طراحی فضا و فرشته جعفری توانست رتبه برگزیده بهترین طراحی لباس را به‌دست آورد.

ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی تبریزیم از ۵ تا ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ با داوری پرویز فلاحی پور، ابوالفضل همراه و حمید ابراهیمی در تبریز برگزار شد.




مطالب مرتبط

فرشته جعفری کارگردان حاضر در بخش خیابانی سومین جشنواره ملی تئاتر رضوی

ارادت قلبی مردم ایران به امام هشتم وصف ناپذیر است
فرشته جعفری کارگردان حاضر در بخش خیابانی سومین جشنواره ملی تئاتر رضوی

ارادت قلبی مردم ایران به امام هشتم وصف ناپذیر است

فرشته جعفری که با نمایش «لکه های پاک» در بخش خیابانی سومین جشنواره ملی تئاتر رضوی حاضر است؛ برگزاری جشنواره‌ها موجب تحرک و پویایی جامعه ی تئاتری کشور می‌داند.

|

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان

فرشته جعفری: صدای تپش قلب تئاتر باید همواره به گوش مردم برسد
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان

فرشته جعفری: صدای تپش قلب تئاتر باید همواره به گوش مردم برسد

فرشته جعفری که با نمایش «پینه های پیر» در بخش خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان شرکت دارد برگزاری این رویداد سالانه نشان از تنفس و زنده مانی  این هنر در استان‌ها دانست که هنرمندان تئاتر نباید فعالیت خود را در این حیطه معطوف به شرکت در جشنواره‌ها کنند، بلکه صدای تپش قلب ...

|

نظرات کاربران