در حال بارگذاری ...
در کارگاه آموزشی هنرمند ژاپنی بررسی شد

چگونگی بیان احساسات با کمک از بدن

کارگاه آموزشی «بدن بازیگر در پانتومیم» با تدریس هیرومی هوسوکاوا، بازیگر و کارگردان ژاپنی حاضر در دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان برگزار شد. 

به گزارش ایران تئاتر، کارگاه آموزشی «بدن بازیگر در پانتومیم» با تدریس هیرومی هوسوکاوا، هنرمند ژاپنی شرکت‌کننده در دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان در سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی زنجان برگزار شد.

این هنرمند در کارگاه یک‌ساعته «بدن بازیگر در پانتومیم» که با استقبال خوب مخاطبان جشنواره روبه‌رو شد، ضمن تاکید بر تاکتیک‌های پانتومیم به روش‌های گرم کردن بدن نیز اشاره کرد.

هیرومی هوسوکاوا در این کارگاه، مخاطبان را به شکل عملی با نحوه بروز و ظهور احساسات روی صحنه آشنا کرد. 

چگونگی بیان علایق و احساسات به زبان بدن، نحوه فشار دادن، کشیدن، انقباض و انبساط بدن روی صحنه از دیگر مسائلی بود که در این کارگاه عملی به آن‌ها پرداخته شد. 

دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان با مشارکت اداره‌کل هنرهای نمایشی، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، انجمن هنرهای نمایشی ایران، خانه پانتومیم زنجان و نهاد‌های استانی به دبیری ساسان قجر از 17 تا 20 مهر 1402 در زنجان در حال برگزاری است و امشب به پایان خواهد رسید.




مطالب مرتبط

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» که به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای 73 در حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد، در روزهای ابتدایی اردیبهشت، میزبان مخاطبان زنجانی شد و در ادامه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهر هم اجرا خواهد شد.

|

نظرات کاربران