در حال بارگذاری ...
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، ابراز امیدواری کرد هنرمدان تئاتر، تمامی عرصه‌های زندگی را درنوردیده و با همراهی تماشاگران، اندیشه خودباوری، توانایی، نیکنامی و سربلندی را برای مردم این استان به ارمغان آورند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، پیام تبریکی منتشر کرد. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

«بهار، نمایشگر شور و شعف و ترجمه جلال و جمال دادار متعال است و تئاتر بیان نبرد همیشگی خیر و شر که یکی رستاخیز طبیعت است و دیگری رستاخیز جان. چه زیباست رویارویی خیر و شر در آوردگاه نوروز طبیعت و تاختن و غلبه سبزه و گل بر تیرگی و گجستگی.
نمایشگران حقیقت، تمام قد ایستاده و دست ادب بر سینه، نظاره‌گر هفت‌سین نوروز خواهند بود و در هفتم فروردین گرد هم می‌آیند تا به حرمت روز هنرهای نمایشی، کلاه از سر بردارند و این فرخنده روز را گرامی بدارند و بر این باور خواهند بود که در ایام پیشِ رو، هنروران نمایش خلاقانه تمامی عرصه‌های زندگی را درنوردیده و با همراهی تماشاگران، اندیشه خودباوری، توانایی، نیکنامی و سربلندی را برای مردم این استان به ارمغان آورند.
بر خود وظیفه می‌دانم تقارن بهار طبیعت و بهار هنرهای نمایشی را به کلیه هنرمندان، پیشکسوتان، اساتید و کلیه فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض کنم. 
بر ماست به عنوان خادمان هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی با استعانت از الطاف لایزال الهی زمینه و بستر رشد و اعتلای این هنر شریف و نجیب را فراهم آوریم و شاهد شکوه و عظمت بیش از پیش تئاتر این استان باشیم.»




مطالب مرتبط

نظرات کاربران