در حال بارگذاری ...
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، ابراز امیدواری کرد هنرمدان تئاتر، تمامی عرصه‌های زندگی را درنوردیده و با همراهی تماشاگران، اندیشه خودباوری، توانایی، نیکنامی و سربلندی را برای مردم این استان به ارمغان آورند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، پیام تبریکی منتشر کرد. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

«بهار، نمایشگر شور و شعف و ترجمه جلال و جمال دادار متعال است و تئاتر بیان نبرد همیشگی خیر و شر که یکی رستاخیز طبیعت است و دیگری رستاخیز جان. چه زیباست رویارویی خیر و شر در آوردگاه نوروز طبیعت و تاختن و غلبه سبزه و گل بر تیرگی و گجستگی.
نمایشگران حقیقت، تمام قد ایستاده و دست ادب بر سینه، نظاره‌گر هفت‌سین نوروز خواهند بود و در هفتم فروردین گرد هم می‌آیند تا به حرمت روز هنرهای نمایشی، کلاه از سر بردارند و این فرخنده روز را گرامی بدارند و بر این باور خواهند بود که در ایام پیشِ رو، هنروران نمایش خلاقانه تمامی عرصه‌های زندگی را درنوردیده و با همراهی تماشاگران، اندیشه خودباوری، توانایی، نیکنامی و سربلندی را برای مردم این استان به ارمغان آورند.
بر خود وظیفه می‌دانم تقارن بهار طبیعت و بهار هنرهای نمایشی را به کلیه هنرمندان، پیشکسوتان، اساتید و کلیه فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض کنم. 
بر ماست به عنوان خادمان هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی با استعانت از الطاف لایزال الهی زمینه و بستر رشد و اعتلای این هنر شریف و نجیب را فراهم آوریم و شاهد شکوه و عظمت بیش از پیش تئاتر این استان باشیم.»




مطالب مرتبط

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم و شهردار زنجان

از  شهردار زنجان برای برگزاری جشنواره پانتومیم  تجلیل شد
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم و شهردار زنجان

از شهردار زنجان برای برگزاری جشنواره پانتومیم تجلیل شد

جلسه تجلیل از شهردار زنجان برای برگزاری دومین جشنواره پانتومیم زنجان، شنبه 26 آبان با حضور امرالله حسنی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ساسان قجر؛ دبیر جشنواره و علیرضا فیروزفر؛ شهردار این شهر در محل دفتر شهرداری زنجان برگزار شد.

|

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر زنجان

حسین رحمانی‌زاده: شاهد گسست نسلی در تئاتر استان هستیم
گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر زنجان

حسین رحمانی‌زاده: شاهد گسست نسلی در تئاتر استان هستیم

حسین رحمانی‌زاده، عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استان زنجان، می‌گوید هنرمندان جوان و پیشکسوتان هنرهای نمایشی، ارتباط چندانی با هم ندارند و برای همین در تئاتر زنجان، گسست نسلی به وجود آمده است.

|

از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

اعضای هیئت انتخاب آثار جشنواره تئاتر استان زنجان معرفی شدند
از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

اعضای هیئت انتخاب آثار جشنواره تئاتر استان زنجان معرفی شدند

از سوی امراله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، ساسان قجر، امیر رجبی و حسین رحمانی زاده، اعضای هیئت انتخاب آثار انتخاب و معرفی شدند.

|

نظرات کاربران