در حال بارگذاری ...
با حضور جمعی از مسئولین، پیشکسوتان و هنرمندان هنرهای نمایشی استان زنجان

مؤسسه تک منظوره هنرهای نمایشی «دوخت رویاهای صحنه» آغاز به کار کرد

مؤسسه تخصصی «دوخت رویاهای صحنه» به مدیر مسئولی مریم بهادری و موضوع فعالیت تولید و اجرای نمایش و طراحی و دوخت انواع لباس‌های نمایشی در زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در زنجان، ساعت 16:30 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/26 مراسم افتتاحیه مؤسسه تک منظوره تخصصی «دوخت رویاهای صحنه» با موضوع فعالیت تولید و اجرای نمایش و طراحی و دوخت انواع لباسهای نمایشی با حضور جمعی از مسئولین، پیشکسوتان و هنرمندان هنرهای نمایشی استان زنجان در محل مؤسسه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا رستم خانی کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین به بیان پروسه اخذ مجوز این مؤسسه پرداخت.وی ضمن بیان خلا ناشی از نبود مؤسسه مربوط به لباسهای نمایشی در استان زنجان، آغاز به کار این مؤسسه را قدمی مثبت در رشد و توسعه هنرهای نمایشی استان زنجان عنوان نمود.

در ادامه برنامه حسین عباسی نیا پیش کسوت هنرهای نمایشی استان به بیان دیدگاههای خود در زمینه لباس نمایشی پرداخت.ایشان پیوند لباس و هنرهای نمایشی را پیوند ناگسستنی خواند و ابراز داشت لباس از زمان انسان های نخستین که به عنوان تن پوش استفاده می شد تا همین امروز  استفاده شده و بعد از این نیز استفاده خواهد شد البته در این فاصله تغییراتی نیز داشته است که باعث شده لباس متکامل تر شود.

اجرای موسیقی و پذیرایی از دیگر قسمت های این برنامه بود.

گفتنی است مؤسسه تک منظوره هنرهای نمایشی دوخت رویاهای صحنه به مدیر مسئولی مریم بهادری در حوزه لباس نمایشی در زنجان آغاز به کار کرد 




نظرات کاربران