در حال بارگذاری ...
با میزبانی زنجان و با اجرای 5 نمایش در روز سوم

ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت (طلوع) به پایان رسید

با اجرای نمایش‌های «دوست ندارم خواب ببینم»، «مبارک و پهلوان پنبه»، «شهر اسباب بازی‌ها»، «شب بخیر نیویورک» و «هتل پرنده» در روز سومِ جشنواره تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت (طلوع)، این رویداد هنری در شهر زنجان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در زنجان، سه‌شنبه 24 آبان، پنج نمایش در قالب روزِ سوم ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت (طلوع)، اجرا شدند.

ساعت 9، نمایش «دوست ندارم خواب ببینم» به نویسندگی لیلا روغنگیر قزوینی و کارگردانی سعید چگینی از استان قزوین در محل تالار هنر به صحنه رفت.

ساعت 10، نمایش «مبارک و پهلوان پنبه» به نویسندگی و کارگردانی امید شهبازی نژند از استان آذربایجان شرقی در محل پلاتو مانگار اجرا شد.

ساعت 15، نمایش «شهر اسباب بازی‌ها» به نویسندگی زهیر فروتن و کارگردانی علی الوانی از استان زنجان در محل تالار هنر به روی صحنه رفت.

ساعت 16، نمایش «شب بخیر نیویورک» به نویسندگی علیرضا فرید راد و کارگردانی علی عباسی از استان زنجان در محل پلاتو ماندگار برای مخاطبین اجرا شد.

ساعت 17، اجرای نمایش «هتل پرنده» به نویسمندگی شادی پاکزار و کارگردانی پریسا تاک از استان قزوین در محل تالار هنر، پایان بخش اجراهای این دوره از جشنواره بود.

شایان ذکر است جلسات نقد و بررسی نمایش‌های اجرا شده در نوبت صبح ساعت 11 و نمایش‌های بعد‌ازظهر ساعت 18 با اجرای ابوالفضل رجبی و حضور سعید محبی (منتقد) هر سه روز در محل سالن یادگار برگزار شد.

ششمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت (طلوع) توسط سازمان بهزیستی از 22 الی 25 آبان با حضور 5 استان از شمالغرب کشور در زنجان برگزار شد.

 




نظرات کاربران