در حال بارگذاری ...
در پلاتو ماندگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان

«خاطرات خانه ای که نیست» روی صحنه رفت

نمایش «خاطرات خانه ای که نیست» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی فرهاد ابوالفضلی در محل پلاتو ماندگار زنجان اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، نمایش «خاطرات خانه ای که نیست» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی فرهاد ابوالفضلی از تاریخ 1401/07/14 لغایت 1401/07/21 ساعت 18:30 در محل پلاتو ماندگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) به روی صحنه رفت.

در این نمایش جلال نوری، سهیلا قلندری، لیلا قلندری، علیرضا بیات، آیلار نادری و مهدی اسکندری به عنوان بازیگر حضور داشتند و زهرا اسکندری به عنوان گریمور و منشی صحنه،نرگس ناصر احمدی به عنوان طراح نور، سپیده شهریاری به عنوان عکاس و طراح پوستر و بروشور، سجاد ابوالفضلی به عنوان طراح صحنه، عباس تاران به عنوان دستیار صحنه، مریم بهادری به عنوان طراح لباس، جلال نوری به عنوان انتخاب کننده موسیقی و تلفیق افکت، مهدی اسکندری به عنوان سازنده تیزر و سیده فاطمه موسوی به عنوان مدیر صحنه بازیگران این نمایش را همراهی می کردند.

«خاطرات خانه ای که نیست» داستان یک خانواده در زمان دفاع مقدس را روایت می کند که تا یک ساعت بعد بمبی به خانه آنها اصابت می کند که باعث می شود چهار نفر از پنج نفر اعضای خانواده به شهادت برسند....نمایش از زاویه دید هرکدام از  آنها روایت می شود.

گفتنی است نمایش «خاطرات خانه ای که نیست» کاری از گروه نمایشی پوپک است که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان تولید و به اجرای عمومی رسیده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران