در حال بارگذاری ...
در قالب بخش تئاتر خیابانی ملل هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت

«نقل سرخ» در مسیر زائران کربلا اجرا شد

نمایش نقل سرخ به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی فرشته جعفری در محل راه کربلا و نجف اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، نمایش نقل سرخ به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی فرشته جعفری در تاریخ 18 و 20 شهریور ماه 1401 هجری شمسی برابر با 12 و 14 صفر 1444 هجری قمری در میانه راه کربلا و نجف کنار عمود شماره 754 در قالب بخش تئاتر  خیابانی ملل هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت به دو زبان فارسی و انگلیسی  اجرا شد.

در این نمایش فرشته جعفری و محسن عیسی ئی به عنوان بازیگر حضور داشتند و مهدی روزبهانی به عنوان مشاور کارگردان و طراح صحنه، آرزو بهرامی به عنوان دستیار کارگردان و مشاور ترجمه، فرشته جعفری به عنوان مترجم و مجری گریم، فهیمه جعفری به عنوان پخش موسیقی و فائزه خلفی به عنوان طراح گریم از دیگر عوامل این نمایش بودند.

گفتنی است نمایش نقل سرخ با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان برای اجرای عمومی و شرکت در هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت تولید و آماده اجرا شده بود.  




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان

فرشته جعفری: صدای تپش قلب تئاتر باید همواره به گوش مردم برسد
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان

فرشته جعفری: صدای تپش قلب تئاتر باید همواره به گوش مردم برسد

فرشته جعفری که با نمایش «پینه های پیر» در بخش خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان شرکت دارد برگزاری این رویداد سالانه نشان از تنفس و زنده مانی  این هنر در استان‌ها دانست که هنرمندان تئاتر نباید فعالیت خود را در این حیطه معطوف به شرکت در جشنواره‌ها کنند، بلکه صدای تپش قلب ...

|

درخشش نمایش «ماندالا» در ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی تبریزیم

درخشش نمایش «ماندالا» در ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی تبریزیم

نمایش «ماندالا» به طراحی و نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی مشترک فرشته جعفری و مهدی روزبهانی که از زنجان در ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی تبریزیم حضور داشت علاوه بر کسب بهترین طراحی لباس و تقدیر طراحی فضا و تقدیر بازیگری کودک در دو رشته بهترین طرح و ایده و بهترین موسیقی ...

|

نظرات کاربران