در حال بارگذاری ...
به کارگردانی محسن محمدزاده

«آزمایشگاه» روی صحنه رفت

نمایش طنز «آزمایشگاه» به کارگردانی محسن محمدزاده در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) خرمدره اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، نمایش طنز «آزمایشگاه» به کارگردانی محسن محمدزاده از تاریخ 28 تا 30 اردیبهشت از ساعت 16 الی 17:30 و 18 الی 19:30 روزی دو سانس در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهرستان خرمدره به روی صحنه رفت.

در این نمایش هادی منتصری،محسن محمدزاده،میثم قاسمی،حسین رجبی،فائزه اصغری،شیما درخشانی و سمر قرائی به عنوان بازیگر حضور داشتند و داود نجفی به عنوان مشاور کارگردان از عوامل این نمایش بودند.

نمایش طنز «آزمایشگاه» بر اساس طرحی از هدی ملکی و توسط گروه نمایشی قلندر خرمدره و با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره تولید و اماده اجرا شده بود.

مهدی مرادی سرپرست اداره فر هنگ و ارشاد اسلامی خرم دره در حاشیه برنامه اظهارداشت:هنرمندان شهرستان خرم دره توانمندی‌ها و استعدادهای ارزشمندی دارند که در صورت حمایت و قدردانی بیشتر از آنان،این استعدادها فرصت ظهور و بروز بیشتری خواهند داشت و باید در نظرداشته باشیم که ایجاد نشاط و شادابی در جامعه با محتوای غنی و هدفمند،یکی از رسالت‌های مهم هنرمندان عزیزمان به شمار می‌رود.




مطالب مرتبط

در چهارهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) رقم خورد

اجرای سه نمایش از استان زنجان
در چهارهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) رقم خورد

اجرای سه نمایش از استان زنجان

دو نمایش صحنه‌ای «عروس کارون» به نویسندگی و کارگردانی رضا یاوری و «عاشقانه‌های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به کارگردانی داود نجفی در بخش صحنه ای و نمایش «فرکانس» به کارگردانی حمید اسدبیگی در بخش خیابانی چهاردهمین جشنواره سراسری بسیج (سودای عشق) اجرا شدند

|

در گفت و گو با دو کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر استان قزوین مطرح شد:

تئاتر در کار کردن در شهرستان بسیار دشوار است
در گفت و گو با دو کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر استان قزوین مطرح شد:

تئاتر در کار کردن در شهرستان بسیار دشوار است

داود نجفی و ناهید پیوندی که با نمایش «اسکورت» در بخش صحنه‌ای و نمایش «این پوتین نفس می کشه» در بخش خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان حضور دارد به همراه دختر خردسالشان به صورت خانوادگی در تئاتر فعالیت می کنند.

|

نظرات کاربران