در حال بارگذاری ...
در سالن یادگار برگزار شد

نشست نقد و بررسی اجراهای عصر روز اول جشنواره ملی پانتومیم ایران

نشست نقد و بررسی اجراهای عصر روز اول جشنواره ملی پانتومیم ایران با حضور گروه منتقدان ،کارگردانان و هنرمندان در محل سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان و به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی جشنواره ملی پانتومیم ایران نشست نقد و بررسی نمایش های اجرا شده در نوبت عصر روز اول جشنواره ملی پانتومیم ایران ساعت 19:45 روز سه شنبه مورخ 1401/02/20 در محل سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار گردید.

این نشست که به مدیریت مصطفی محمودی و نقد و بررسی امین اشرفی و علی آقاجانلو و کارگردانان و عوامل نمایشهای اجرا شده در نوبت صبح روز اول جشنواره ملی پانتومیم ایران برگزار می گردید، نمایشهای «آه لیدی مکبث» به کارگردانی سهیلا میرزاخانی از استان مرکزی شهرستان اراک، «اُد قالاسی» به  کارگردانی مهدی صالحیار از استان آذربایجان شرقی شهرستان مرند، «اسیر آزاد» به کارگردانی مشترک آزاده شهریاری فر و سجاد آقابابایی از استان تهران شهرستان تهران و «اکسیژن پوک» به کارگردانی سید میلاد آل عبایی از استان هرمزگان شهرستان بستک نقد و بررسی شدند.




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است

محمدمهدی اسماعیلی در سفر به زنجان و در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر این شهر، از اختصاص بودجه 80 میلیارد تومانی برای ساخت تئاتر شهر زنجان خبر داد و خواستار تکمیل هر چه زودتر این پروژه شد.

|

نظرات کاربران