در حال بارگذاری ...
...

در قالب اولین اجرای جشنواره ملی پانتومیم ایران

«انتظار» در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان به صحنه رفت

نمایش انتظار به نویسندگی کبری شعبانی و کارگردانی و بازی علی عماری به عنوان نخستین اجرای جشنواره ملی پانتومیم ایران به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان و به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی جشنواره ملی پانتومیم، نخستین اجرای این جشنواره ساعت 10:45 صبح روز سه شنبه مورخ 1401/02/20 در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان با اجرای نمایش «انتظار» به نویسندگی کبری شعبانی و کارگردانی علی عماری از استان زنجان شهرستان طارم آغاز گردید.

در بخش صحنه ای این نمایش علی عماری به عنوان بازیگر حضور داشت و میلاد اسکندرری به عنوان طراح صحنه و لباس،کبری شعبانی به عنوان مشاور کارگردان، فیاض حاجیلو به عنوان انتخاب کننده موسیقی، مهدی جعفری به عنوان سازنده آکسسوار، رضا صحبتی به عنوان طراح پوستر و بروشور و در بخش فیلم،محسن شاهمرادی، مهلا حاجیلو و زینب عماری به عنوان بازیگر و وحید انصاری به عنوان تصویربردار از دیگر عوامل این نمایش بودند.

گفتنی است نمایش «انتظار» بر اساس طرحی از دبیرخانه جشنواره ملی پانتومیم ایران و با حمایت مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم تولید و آماده اجرا شده است.