در حال بارگذاری ...
با انتصاب مشهود ابراهیم خانی و ندا الماسیان طهرانی

دبیر اجرایی و مدیر اطلاع‌رسانی جشنواره ملی پانتومیم ایران معرفی شدند

ساسان قجر دبیر جشنواره ملی پانتومیم ایران با صدور احکامی جداگانه مشهود ابراهیمخانی و ندا الماسیان طهرانی را به ترتیب بعنوان دبیر اجرایی و مدیر اطلاع رسانی و امور ارتباطات رسانه ای جشنواره معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، مشهود ابراهیمخانی که بعنوان دبیر اجرایی این رخداد هنری معرفی شده، بازیگر، نویسنده و کارگردان متولد سال 1342 از پیشکسوتان هنری استان زنجان بوده و نزدیک به 40 سال سابقه حضور در حوزه صحنه و تصویر دارد. وی یک دوره رئیس انجمن نمایش استان و دو دوره عضو هیئت رئیسه انجمن نمایش استان بوده و برنامه ریزی و مدیریت اجرا ها ی جشنواره و سالن های اجرا، آیین پایانی، پذیرایی اسکان و هماهنگی هنرمندان میهمان جشنواره را در روزهای برگزاری آن بر عهده خواهد داشت.

بر پایه این گزارش ندا الماسیان طهرانی، مدیر اطلاع رسانی و امور ارتباطات رسانه ای جشنواره ملی پانتومیم ایران نیز متولد 1358، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است. از سوابق وی میتوان به تدریس در مراکز آموزش عالی، مدیریت اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مدیریت روابط عمومی، تبلیغات و فضای مجازی نمایش های مختلف در تهران، مدیر آموزش اتحادیه سینمای خانگی ایران، منتقد و نویسنده سینما و تئاتر اشاره کرد.

جشنواره ملی پانتومیم ایران از 20 تا 22 اردیبهشت ماه امسال با ریاست امرالله حسنی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیری ساسان قجر هنرمند پیشکسوت پانتومیم  و توسط موسسه تئاتر بهاران در استان زنجان برگزار می شود.




نظرات کاربران