در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

ساسان قجر دبیر جشنواره ملی پانتومیم ایران شد

ساسان قجرطی حکم محمدربیع احمدخانی به عنوان دبیر جشنواره ملی پانتومیم ایران انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از زنجان، با حکم محمد ربیع احمدخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ساسان قجر طراح و ایده پرداز جشنواره ملی پانتومیم ایران به عنوان دبیر این جشنواره معرفی و انتخاب شد. در متن این حکم آمده است :

با آرزوی سلامتی، با عنایت به سوابق ملی و بین المللی جنابعالی در حوزه پانتومیم، پیرو مکاتبات صورت گرفته این اداره کل و  همچنین با عنایت به صدور موافقت نامه اداره کل هنرهای نمایشی و با استناد به مصوبات شورای سیاستگذاری جشنواره ملی پانتومیم، به موجب این حکم به عنوان دبیر جشنواره ملی پانتومیم تعیین می­‌گردید.

امید است با توجه به ظرفیت عظیم پانتومیم در بیان و انتقال مفاهیم والای هنری و انسانی در کشف و معرفی استعدادهای این گونه هنرهای نمایشی، با بهره گیری از دانش و تجربه خویش در ارتقاء سطح کمی و کیفی هنر نمایش موفق و مؤید باشید.

ساسان قجر یکی از نویسندگان، بازیگران و کارگردانان پیش کسوت استان زنجان است که دارای مدرک پانتومیم از مدرسان مدرسه ژاک لوکوک فرانسه است.

وی که تا کنون موفق به دریافت جوایز متعدد ملی و بین الملی پانتومیم شده است به تازگی در  نخستین جشنواره بین المللی تئاتر پانتومیم که از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ آبانماه سال جاری در شهر سلیمانیه عراق برگزار شده بود، موفق به دریافت تندیس ویژه سالانه انجمن منتقدان تئاتر عراق معروف به اسکار عراق شد.




نظرات کاربران