در حال بارگذاری ...
طی مراسمی

از شرکت کنندگان سی و دومین جشنواره تئاتر زنجان تقدیر

مراسم تقدیر از شرکت کنندگان سی و دومین جشنواره تئاتر استان در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش تئاتر زنجان، مراسم تقدیر از شرکت کنندگان سی و دومین جشنواره تئاتر استان با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، معاونین آن اداره ،داوران و شرکت کنندگان در جشنواره سی و دوم تئاتر استان زنجان در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مورخه ۶بهمن ماه ۹۹ برگزار شد.
در این‌مراسم حسین‌ نجفی دبیر سی و دومین‌ جشنواره تئاتر استان با ارائه گزارش از نحوه برگزاری این جشنواره از داوران و شرکت کنندگان تقدیر کرد و در ادامه کارگردانهای حاضر در مراسم از مشکلات و شرایط موجود تئاتر استان با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به گفتگو پرداختند.
در پایان مراسم نیز با اهدا لوح تقدیر به داوران جشنواره و لوح سپاس به همراه جایزه نقدی از  کارگردانان شرکت کننده تقدیر شد.
در این مراسم علاوه بر تجلیل و اهدا لوح به کارگردان های دونمایش «صلح در وقت اضافه» به نویسندگی و کارگردانی اکبر هادی نژاد و «مجلس مطربان» به نویسندگی محمدباقر نباتی مقدم‌ و کارگردانی حمید عزتی کلی دو اثر برگزیده و معرفی شده به دبیرخانه تئاتر فجر از پریسا دوستی کارگردان نمایش «ماهی ها فراموش نمیکنند» و علیرضا همتیان کارگردان نمایش «حال همه ما خوب است» بخاطر کسب موفقیت و اخذ جوایز متعدد در جشنواره های مقاومت و ماه

وتار
نیز تقدیر شد .
گفتنی ست سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان به دلیل شیوع ویروس کرونا بصورت اکران فیلم از تاریخ ۲ الی ۴ دی ماه ۹۹ به دبیری حسین نجفی برگزار شد.




مطالب مرتبط

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» که به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای 73 در حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد، در روزهای ابتدایی اردیبهشت، میزبان مخاطبان زنجانی شد و در ادامه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهر هم اجرا خواهد شد.

|

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است

محمدمهدی اسماعیلی در سفر به زنجان و در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر این شهر، از اختصاص بودجه 80 میلیارد تومانی برای ساخت تئاتر شهر زنجان خبر داد و خواستار تکمیل هر چه زودتر این پروژه شد.

|

نظرات کاربران