در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه

«قلیان اویونی» در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر پذیرفته شد

با اعلام نمایش های بخش مسابقه و مهمان تئاتر خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، نمایش «قلیان ایونی» از استان زنجان به بخش مسابقه تئاتر خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش تئاتر زنجان، با اعلام نمایش‌های منتخب برای حضور در بخش نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، یک نمایش از  زنجان به بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

نمایش «قلیان ایونی» به نویسندگی علیرضا فریدراد و کارگردانی حمیدرضا قزلباش از گروه تئاتر پوپک  شهرستان زنجان  از استان زنجان با اعلام هیئت انتخاب جشنواره به بخش مسابقه تئاتر خیابانی فجر 39 ام راه یافت.
در این نمایش محمدولی فروتن، جلال نوری، علی رضایی راد، علیرضافریدراد، علی مهاجری، متین اجاق فقیهی، علی عباسی، فرهاد ابوالفضلی، رضاجنتی، محمدحسین محمدی، مبینا فیروزی و زهره مسلمیون به عنوان بازیگر و کریم کاموسی به عنوان نوازنده حضور دارند.
گفتنی‌ست‌ سامان خلیلیان به عنوان مدیر و بهمن صادق حسنی، سیروس همتی و الهه پورجمشید به عنوان اعضای هیات انتخاب مسابقه نمایش‌های خیابانی، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را همراهی می‌کنند.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است

محمدمهدی اسماعیلی در سفر به زنجان و در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر این شهر، از اختصاص بودجه 80 میلیارد تومانی برای ساخت تئاتر شهر زنجان خبر داد و خواستار تکمیل هر چه زودتر این پروژه شد.

|

در هم‌نوایی با مردم مظلوم غزه

نمایش خیایانی «شروع یک پایان» در پیاده راه سبزه میدان زنجان اجرا شد

نمایش خیایانی «شروع یک پایان» به طراحی و کارگردانی علی رضایی راد برای هم‌نوایی با کشته شدن مردم مظلوم غزه توسط کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان اجرا شد

|

نظرات کاربران