در حال بارگذاری ...
با دریافت دو جایزه و سه تقدیر

درخشش «ماهی ها فراموش نمیکنند» از زنجان در جشنواره تئاتر مقاومت

دو جایزه و سه تقدیر ماحصل حضور نمایش «ماهی ها فراموش نمیکنند» در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت بود.

به گزارش تئاتر زنجان‌، نمایش «ماهی ها فراموش نمیکنند» در بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با کسب دو جایزه و سه تقدیر به کار خود پایان داد. در اختتامیه این جشنواره با رای داوران بخش دانشجویی پریا دوستی جایزه دوم نویسندگی و پریسا دوستی جایزه دوم کارگردانی را کسب کردند.همچنین از فائزه نجفی برای طراحی لباس پریسا دوستی برای طراحی صحنه و محمدلهراسبی برای طراحی پوستر و بروشور  تقدیر شد.
گفتنی ست نمایش «ماهی ها فراموش نمیکنند» به نویسندگی پریا دوستی و کارگردانی پریسا دوستی و با بازی محمد حسین محمدی و پریا دوستی و پریسا دوستی در بخش دانشجویی هفدمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حضور داشت واکبر هادی نژاد، محمد عطا بیات، امیر حسین محمدی و دریا مرادی نیز به عنوان عوامل گروه را همراهی میکردند.




مطالب مرتبط

در هم‌نوایی با مردم مظلوم غزه

نمایش خیایانی «شروع یک پایان» در پیاده راه سبزه میدان زنجان اجرا شد

نمایش خیایانی «شروع یک پایان» به طراحی و کارگردانی علی رضایی راد برای هم‌نوایی با کشته شدن مردم مظلوم غزه توسط کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان اجرا شد

|

گفت‌وگو با داور جشنواره آیینی و سنتی ترک‌زبانان کشور:

داوود فتحعلی‌بیگی: برای استحکام مبانی فرهنگی ثابت‌قدم باشیم

داوود فتحعلی‌بیگی، داور نخستین جشنواره آیینی و ملی ترک‌زبانان می‌گوید در شرایطی که ما و خیلی از کشورهای دنیا در معرض هجوم تبلیغات بیگانه هستیم، باید با برگزاری چنین جشنواره‌هایی، نسبت به استحکام مبانی فرهنگی و استمرار این فرهنگ دیرینه در سطوح مختلف، ثابت‌قدم باشیم.

|

نظرات کاربران