در حال بارگذاری ...

آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان در تالار هنر زنجان برگزار شد

اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان با حضور استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیشکسوتان و هنرمندان و شرکت کنندگان این جشنواره در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.

به گزارش تئاتر زنجان، چهارشنبه ۶ آذرماه ۹۸ آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان با حضور استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیشکسوتان و هنرمندان و شرکت کنندگان این جشنواره در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد و برگزیدگان خودرا معرفی کرد.
در این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران دبیر جشنواره حسین نجفی گزارشی از روند برگزاری جشنواره از زمان انتشار فراخوان جشنواره تا برگزاری جشنواره ارائه داد و بعد مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی نیز به جایگاه دعوت شد و درمورد هنر فاخر تئاتر سخنرانی کرد و از روند رو به رشد تئاتر استان زنجان ابراز خوشحالی کرد. بعد از سخنرانی ایشان از صدیقه شریفپور، حسین عباسی‌نیا و امیر نعمتی به عنوان هیات انتخاب آثار سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان تقدیر بعمل آمد. استاندار زنجان نیز که مهمان اختتامیه بود در سخنرانی خود به  مسئولین استان زنجان تاکید کرد که از هنر تئاتر حمایت کنند و در ادامه سخنانش گفت با این شور و هیجان و استقبال از تئاتر توسط تولید کنندگان و مخاطبینش در سطح استان میشود تئاتر را به عنوان هنر پیشرو استان به کل کشور معرفی کرد. اتابک نادری نیز به عنوان داور جشنواره هم در سخنرانی خود که در قالب بیانیه نیز بود نخست از حضور استاندار در کنار تئاتری های استان تشکر کرد و گفت این اتفاق با توجه به تجربه ای که در این سالها دارد کم سابقه است و در ادامه گفت از مسئولین و مقامات ارشد استان زنجان انتظار می‌رود در فراهم کردن سخت افزار از قبیل ساخت پلاتو های جدید جهت  اجرا و تجهیز مکانهای موجود برای اجرای نمایش در رشد و پویایی این هنر در سطح استان زنجان قدم بزرگی بردارند.
در آخر نیز با معرفی برگزیدگان جشنواره سی و یکم تئاتر استان زنجان این جشنواره به کار خود پایان داد.
گفتنی‌ست سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان  با دبیری حسین نجفی و با حضور اتابک نادری، پیمان کریمی و زهرا خسروی به عنوان داور و حسین عباسی نیا به عنوان منتقد با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، انجمن هنرهای نمایشی استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی،ورزشی شهرداری زنجان و دکتر وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ۳ الی۶ آذرماه ۹۸ در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران