در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین و هنرمندان در سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان

پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان رونمایی شد

با حضور مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و هنرمندان تئاتر استان زنجان پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان رونمایی شد.

به گزارش تئاتر زنجان،  شنبه ۲ آذر ماه ۹۸ با حضور دبیر جشنواره و مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر، پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان در سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان رونمایی شد.

در این مراسم حسین نجفی دبیر جشنواره سی و یکم گزارشی مختصر از روند برگزاری جشنواره از زمان انتشار فراخوان تا کنون ارائه داد و بعد پوستر جشنواره توسط صدیقه شریف‌‌پور و صفرعلی کریمی دو پیشکسوت تئاتر استان پرده برداری شد.

گفتنی‌ست پوستر جشنواره سی و یکم تئاتر استان زنجان توسط محمدمهدی ولی‌زاده طراحی شده است. شایان ذکر است سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان ۳ الی ۶ آذر ماه با دبیری حسین نجفی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان و با حضور اتابک نادری و پیمان کریمی و زهرا خسروی به عنوان داور برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» در زنجان اجرا شد

نمایش خیابانی «لکه‌های پاک» که به ماجرای بمب‌گذاری عاشورای 73 در حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد، در روزهای ابتدایی اردیبهشت، میزبان مخاطبان زنجانی شد و در ادامه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های این شهر هم اجرا خواهد شد.

|

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومن بودجه اختصاص یافته است

محمدمهدی اسماعیلی در سفر به زنجان و در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر این شهر، از اختصاص بودجه 80 میلیارد تومانی برای ساخت تئاتر شهر زنجان خبر داد و خواستار تکمیل هر چه زودتر این پروژه شد.

|

نظرات کاربران