در حال بارگذاری ...

مهلت تکمیل ثبت‌نام بیمه تامین اجتماعی هنرمندان تئاتر تمدید شد

فرصت هنرمندان تئاتر برای بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی و ممانعت از تعلیق بیمه تا ۳۱ تیر ۱۳۹۶ تمدید شد تا هنرمندان بتوانندنسبت به عضویت و تکمیل اطلاعات خود در سایت صندوق اعتباری هنر اقدام کنند.

به گزارش «تئاتر زنجان»، مسئول واحد بیمه هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی با اعلام این خبر به ایران تئاتر گفت :  هنرمندان تئاتر تا تاریخ 31 تیرماه مهلت دارند تا نسبت به تکمیل عضویت خود در سایت صندوق اعتباری هنر اقدام کنند.

در اطلاعیه جدید هنرمندان محترم عرصه تئاتر که از طریق صندوق اعتباری هنر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند و تا کنون برای عضویت در سایت صندوق اعتباری هنراقدام نکرده‌اند ضروری است تا تاریخ 31  تیر ۹۶ به آدرس www.honarcredit.ir مراجعه نموده و نسبت به عضویت و یا تکمیل پروفایل خود اقدام نمایند.

عضونشدن درسایت مذکور موجب تعلیق بیمه هنرمندان محترم خواهدشد.




مطالب مرتبط

با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است
با رویکرد پذیرش آثار بیشتر خارجی

زنجان، چشم انتظار برگزاری سومین جشنواره پانتومیم است

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها برای سومین دوره این رویداد تئاتری انجام شده و امید است شهر زنجان در مهر 1403، میزبان آثاری بیشتر از هنرمندان خارجی باشد.

|

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگانش را معرفی کرد

در آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان، دو نمایش صحنه‌ای «مرثیه‌ای برای کلمات» به کارگردانی سجاد انصاری و «لابیرنت» به کارگردانی اصغر محمدی از شهرستان زنجان به جشنواره مناطق فجر معرفی شدند.

|

نظرات کاربران