در حال بارگذاری ...
شهرام کرمی در آیین اختتامیه جشنواره «ائل»:

زنجان می‌تواند یکی از پایگاه‌های اصلی هنر کودک و نوجوان باشد

مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه جشنواره کودک «ائل»،گفت شهر زنجان قابلیت این را دارد که پایگاهی برای عرصه هنر کودک و نوجوان باشد.

به گزارش ایران تئاتر، شهرام کرمی، مدیر کل هنرهای نمایشی کشور در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر و موسیقی «ائل» زنجان ضمن تاکید بر این نکته که تمام زیبایی این جشنواره و مجلس به کودکانی است که چنین جشنواره ای برای آن ها تدارک دیده شده است گفت :ما هر چه در زمینه کودک و نوجوان فعالیت کنیم باز هم  جا برای فعالیت بیشتر وجود دارد.

او افزود: بسیار خرسندم که پیوند موسیقی و نمایش در این جشنواره به خوبی کنار هم قرار گرفت. موسیقی علاوه بر نشاط آور بودنش جنبه های روحانی و تاثیر گذاری هم دارد که تلفیق آن با نمایش، هارمونی تاثیر گذاری بر روح آآدمی بخصوص کودکان است.

شهرام کرمی ضمن تقدیر از دست اندرکاران این رویداد هنری، گفت: زنجان چند ویژگی قابل توجه دارد، ابتدا هنرمندان خوبی که در این شهر رشد کردند و معرفی شدند و کشور مدیون آنها است، هنرمندانی چون داود فتحعلی بیگی، آقای نمایش ایرانی که این گونه نمایشی همیشه مدیون حضور این بزرگوار است و ویژگی دیگر و سرمایه ارزشمند،  پتانسیل و ظرفیت هنری است که در بخش مردمی این شهر نسبت به جمعیتش وجود دارد.

مدیرکل هنرهای نمایشی تصریح کرد زنجان می‌تواند یکی از پایگاه‌های اصلی هنر کودک و نوجوان باشد و ما باید از این ظرفیت استفاده بهینه کنیم.

او افزود امیدوارم جشنواره «ائل» برای سال‌های آینده پربارتر و با  حضور کشورهای بیشتری برگزار شود.




نظرات کاربران