در حال بارگذاری ...
در تالار جام جم صداو سیما

دیدار صمیمی مدیر کل صداو سیمای مرکز زنجان با هنرمندان تئاتر استان زنجان برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیر کل صداو سیمای مرکز زنجان با هنرمندان تئاتر در تالار جام جم صداو سیمای مرکز زنجان برگزار شد.

به گزارش تئاتر زنجان سه شنبه 24اردیبهشت ماه 98 تعدادی از هنرمندان تئاتر  و فیلم سازان اشتان زنجان به دعوت لطیفی مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان در جلسه هم اندیشی مدیرکل صداو سیمای زنجان با هنرمندان این دو رشته در تالار جام جم صدا و سیمای زنجان  دیدار صمیمانه ای داشتند.
در این جلسه بعد ابراز گلایه ها و طرح مشکلاتی که باعث دوری هنرمندان و عدم همکاریشان با شبکه استانی ارائه پیشنهاداتی از طرف هنرمندان  تصمیماتی توسط مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در همان جلسه گرفته شد و به سمع حضار رسید. چند مورد از این تصمیمات دستور تهیه  بانک اطلاعات هنرمندان تئاتر و فیلم ساز توسط صدا و سیمای  زنجان،انتشار اخبار تئاتر و فیلم استان زنجان در برنامه های خبری صداو سیما بدون اخذ مبلغ تبلیغ،تولید تله تئاتر و تله فیلم توسط هنرمندان این دو رشته با ارائه طرحهایی که با اهداف صداو سیما همخوانی دارد و حمایت صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید برنامه ها و همکاری با هنرمندان تئاتر و فیلم استان زنجان.
گفتنی ست لطیفی بزودی با تعداد بیشتری از هنرمندان تئاتر استان جلسه ای را خواهد داشت تا آشتی بین صدا و سیما و هنرمندان موثر و فعال را رقم بزند.




نظرات کاربران