در حال بارگذاری ...

نخستین دوره جشنواره تئاتر ترکی به میزبانی تبریز برگزار می‌شود

سال آینده نخستین دوره جشنواره تئاتر ترکی برگزار می‌شود.

به گزارش تئاتر زنجان، حسین نجفی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان از برگزاری اولین دوره جشنواره تئاتر تورکی در سال آینده خبر داد و گفت: تبریز میزبان نخستین دوره این جشنواره خواهد بود.
وی افزود: در همایش برگزیدگان جشنواره های تئاتر استانی  طی جلسه‌ای که با حضور رؤسای انجمن هنرهای نمایشی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان با شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی ایران و اتابک نادری، رئیس امور استان‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی برگزار شد، خبر از برگزاری جشنواره تئاتر به زبان ترکى مطرح شد.
نجفی تصریح کرد: اولین دوره این جشنواره سال آینده با حضور گروه‌های نمایشی استان‌های مختلف ایران، به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان یادآور شد: زمان دقیق برگزاری جشنواره تئاتر تورکی به زودی اعلام و فراخوان آن نیز منتشر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تئاتر استان زنجان نسبت به گذشته از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده و این انجمن، هنرمندان و علاقه‌مندان بسیاری را جهت فعالیت و حمایت از این هنر در خود دارد که نشان از جایگاه خوب هنر تئاتر در استان و کشور است.




نظرات کاربران